Heet waterbad

16 december 2012 - Hot Water Beach, Nieuw-Zeeland

Vandaag zijn we aangekomen op een andere camping in het plaatsje Hot Water Beach.
En dat heet niet voor niets zo want als je op het strand een kuil graaft stroomt hij vol
met heet grondwater bijna kokend, zo heet dat je er koud zeewater bij moet doen
omdat je je anders verbrand, raar.
We hebben daar lekker in gelegen, een warm water bad.
Maar als je dan in de koude zee gaat zwemmen is dat opeens wel erg koud.

Op de camping waar we nu zijn is een trampoline, een springkussen en een speeltuintje!

het is hier heel leuk.
                                            groetjes IVO

PS  de site van deze camping is :  http://www.hotwaterbeachholidaypark.com/
          daar vind je ook info over de Hot Water Beach.

doei

1. Arjen, Alinda, Cilla en Lissi:
    Hoi Ivo, Vera en Ole
    Het lijkt ons ook wel lekker in zo'n heet water bad,
    waar jullie zijn geweest!
    Maar ja het is een beetje ver weg.
    Nog veel plezier.
    Groetjes Cilla en Lissi
  2. Xandra:
    16 december 2012
    lieve arnold, agnes, ivo, vera en ole alfast fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar

groeten xandra
  3. Opa en oma:
    16 december 2012
    Hallo Globetrotters, Jullie zijn ongetwijfeld al weer wakker en misschien ook op avontuur, nog in het heetwater strandbad gezeten? We volgen de verslaggeving op de voet en merken dat jullie het goed naar de zin hebben. Wij hebben net gegeten bij de Argentijn; was wel eens beter. Gisteren naar een historische markt in Den Ham ( vlak bij Ommen ) geweest,erg gezellig en sfeervol. s'Avond een concert in de "Perelaar" bezocht, dus erg cultureel bezig en MOK zong na afloop nog uitvoerig en goed met de zangeressen. Sammy en Sanne blijven goed poepen en zitten comfortabel in hun afgedekte huis, beschut tegen regen en kou; ja dat is ons klimaat aan de andere kant van de globe ! Vanmiddag weer een concert in het Koloniekerkje in Wilhelminaoord gehoord ; mannenkoor met kerstliederen.
    Weer even bijgemaild ; goede en avontuurlijke dag gewenst en tot horen/zien en lezens, Groetjes, POR en MOK.