Rusten in Bintan, Indonesië

12 januari 2013 - Bintan Utara, Indonesië

Op 9 januari 's middags rond 15:00 uur hebben we ons huis op wielen ingeleverd in Christchurch. Afsluiting van een prachtig avontuur! Even een hapje gegeten in Christchurch en gerust in een park. In het deel van de stad waar wij verbijven zijn de gevolgen van de aardbeving zichtbaar. Niet echt ingestorte gebouwen maar vooral veel Schuttingen, sloopwerkzaamheden, afgesloten gebouwen en oa. een gestutte kerk.

Na een nacht slapen in "Antonio's Motor Lodge" en een lekker ontbijt richting vliegveld: Het vliegtuig vertrekt om 11:55. 10 uur vliegen later (wat is Australië groot!!!!) komen we om 18:00 uur lokale tijd aan in Singapore (30 graden!). We duiken vroeg de hotelbedden in om ook vroeg weer wakker te worden. Ivo, Vera en Ole hebben de tijd even te zwemmen zodat we weer frisde taxi in kunnen op weg naar de veerhaven.

Daar is het druk en moeten we het circus door van 10 * je paspoort laten zien, bagae laten controleren, door poortjes, Visa kopen, 10-tallen stempels en stickers om vervolgens na ca twee uur varen en bussen in Bintan Lagoon Resort te belanden. Het is hier klam warm maar gelukkig staat er een stevige bries.

We worden vriendelijk ontvangen en gaan een lekker rustig weekje genieten van de luxe die dit resort biedt. Er is hier van alles te doen maar we maken geen plannen. Laatste schoolwerk afmaken en proberen weer een beetje in een ritme te komen (een deel van de jetlag hebben we gehad!).

Groet!

Arnold.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Anna:
    12 januari 2013
    Ik ben erg blij voor jullie. Groetjes Anna.
  2. Groep 4:
    13 januari 2013
    Hallo allemaal,
    Het zal fijn zijn om zo de reis af te sluiten. Geniet er van. De kinderen van groep 4 zijn heel nieuwsgierig naar wanneer ze Ole weer gaan zien. Hij wordt gemist.
    Ik wens jullie nog heel veel plezier.
    Dag Ole.
    Dag Ole
  3. Isa:
    13 januari 2013
    hey Vera
    Ik ind het erg jammer dat je niet p de groepsfoto staat.
    sniksnik